Complaints - handling process proposal in financial organisation

Thesis title: Návrh systému řízení stížností pro finanční instituci
Author: Fryšová, Pavla
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Plášková, Alena
Opponents: Hrudková, Andrea
Thesis language: Česky
Abstract:
Proč si stěžují naši zákazníci? Zajímavá otázka, že? Jenže není. Je vcelku zbytečná. Proč? Protože tato otázka požaduje vysvětlení následku, tedy něčeho, co se již stalo a nelze to zvrátit. Podobná otázka by mohla znít: Co mám dělat, když se mi rozlije mléko? Z toho vyplývá, že zabývat se následky je zbytečné. Proto musíme jít dál a trochu hlouběji, abychom zjistili skutečnou příčinu.
Keywords: stěžovatel; ČSN ISO 10 002; dokumentovaný postup; stížnost
Thesis title: Complaints - handling process proposal in financial organisation
Author: Fryšová, Pavla
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Plášková, Alena
Opponents: Hrudková, Andrea
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 7. 5. 2008
Date of submission: -
Date of defense: 28. 5. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8836/podrobnosti

Files for download

    Last update: