-

Thesis title: Komunikační mix se zaměřením na využití ochutnávky
Author: Skalická, Martina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Kohlová, Lenka
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se v první části zaměřuje na komunikační mix a jeho nástroje směrované ke konečnému spotřebiteli, ve druhé pak analyzuje účinnost ochutnávky, jakožto prostředku podpory prodeje, potažmo komunikačního mixu.
Keywords: Kit Kat; ochutnávka; podpora prodeje; nástroje marketingové komunikace; marketingová komunikace

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 1. 2007
Date of submission: 12. 1. 2007
Date of defense: 31. 1. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4690/podrobnosti

Files for download

    Last update: