-

Thesis title: Hodnocení marketingového mixu nakladatelství Fragment
Author: Maňáková, Martina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Mottlová, Libuše
Opponents: Obadalová, Kateřina
Thesis language: Česky
Abstract:
Tématem práce je hodnocení marketingového mixu nakladatelství. Autorka analyzuje marketingový mix firmy a v něm hledá možné příčiny nepříznivého stavu. Použitím nástrojů MM hodnotí a navrhuje možné změny, které by firmu mohly udělat konkurenceschopnější.
Keywords: nakladatelství; marketingový mix; marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 1. 2007
Date of submission: 13. 1. 2007
Date of defense: 5. 2. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4694/podrobnosti

Files for download

    Last update: