-

Thesis title: Srovnání vnímání obchodní značky studenty různých vysokých škol
Author: Petrák, Jiří
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Bursíková, Marcela
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce srovnává názory studentů pražských vysokých škol na společnost IKEA - mezinárodní maloobchod s domácím bytovým zařízením. Jedná se studenty těchto škol: Vysoká škola ekonomická, Fakulta akademie múzických umění, Vysoká škola umělecko-průmyslová a Fakulta stavební ČVUT. Výzkum probíhal formou osobního dotazování v prosinci 2006.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 1. 2007
Date of submission: 14. 1. 2007
Date of defense: 5. 2. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4705/podrobnosti

Files for download

    Last update: