Communication mix execution of the range NIVEA Deo sensitive

Thesis title: Tvorba komunikačního mixu řady NIVEA Deo sensitive
Author: Hadravová, Radka
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Jelínková, Barbara
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce představuje produktovou řadu NIVEA Deo sensitive a navrhuje komunikační mix řady s důrazem na média. Zjišťuje její kupní potenciál na základě analýzy trhu deodorantů a z hlediska konkurenční situace na trhu. Součástí práce je i podrobná analýza situace na mediálním trhu a výsledků mediálních aktivit značky NIVEA Deo v předešlém roce. Na základě detailních analýz je pak sestaven konkrétní komunikační mix. Závěrečná část práce vyhodnocuje celkové výsledky řady, efektivnost jednotlivých nástrojů mediálního mixu a navrhuje doporučení.
Keywords: situační analýza; reklama; antiperspiranty; deodoranty; cílová skupina; mediální mix; Marketingová komunikace
Thesis title: Communication mix execution of the range NIVEA Deo sensitive
Author: Hadravová, Radka
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Jelínková, Barbara
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 17. 12. 2007
Date of submission: -
Date of defense: 24. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7388/podrobnosti

Files for download

    Last update: