-

Thesis title: Marketingová kampaň založená na vyhledávacích strojích
Author: Šindelářová, Jana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Jandoš, Jaroslav
Opponents: Gála, Libor
Thesis language: Česky
Abstract:
Tématem bakalářské práce je search engine marketing (SEM) v České republice. Cílem práce je především komplexně popsat proces marketingové kampaně ve vyhledávačích, což je realizováno definicí a charakteristikou analytické, implementační a kontrolní fáze procesu. Jsou popsány základní principy SEM. Vychází se z teoretické definice SEM a jeho základních linií ? optimalizace pro vyhledávače (SEO) a placené odkazy ve vyhledávačích, zohledňuje se aktuální situace na trhu a odhaduje se budoucí vývoj. Práce nabízí ucelený pohled na český trh search engine marketingu, předkládá informace o využívání internetu v České republice a charakterizuje největší hráče na poli SEM (vyhledávače, internetové marketingové agentury a systémy PPC reklamy). Popsána je oblast metrik SEM. Práce zmiňuje také otázku etiky SEO. Praktická část textu popisuje on-line nástroje sloužící k analýze a optimalizaci webu, zejména nástroje pro klíčová slova. Problematiku dokreslují přiložené reálné SEO analýzy webu.
Keywords: PPC reklama; optimalizace pro vyhledávače; SEO; SEM; search engine marketing; marketing ve vyhledávačích

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Informatika
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Information Technologies

Information on submission and defense

Date of assignment: 1. 1. 2007
Date of submission: 1. 1. 2007
Date of defense: 2. 2. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4722/podrobnosti

Files for download

Main text
Private file
Download
    Last update: