-

Thesis title: Psychografická segmentace a její využití pro běžného podnikatele v ČR
Author: Štěpán, Jakub
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Mervart, Michal
Thesis language: Česky
Abstract:
Hlavním cílem práce bylo zjistit, zda je psychografická segmentace použitelná pro běžného podnikatele v ČR. V první části se práce zabývá historií, vývojem a současným stavem psychografické segmentace. V druhém části je uplatněna jedna z metod měření hodnot (LOV) pro konstrukt komunikační strategie pro běžného podnikatele.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 12. 2007
Date of submission: -
Date of defense: 28. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7241/podrobnosti

Files for download

    Last update: