Opportunities and threats of brand extension

Thesis title: Příležitosti a rizika rozšiřování značky
Author: Konečný, Karel
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Mottlová, Libuše
Opponents: Dušková, Dagmar
Thesis language: Česky
Abstract:
Teoreticko-metodologická část se zabývá teorií, architekturou a strategiemi značky, se zaměřením na strategii rozšiřování značky. Aplikační část charakterizuje kategorii tabákových výrobků, analyzuje volbu strategie rozšíření značky jako odezvu na stagnaci značky. Dále podrobně hodnotí novou podznačku Davidoff Neon, jednotlivé prvky marketingového mixu, definuje chyby ve strategii i implementaci a podává doporučení pro marketingový tým. Závěr shrnuje cíle práce a formuluje závěrečná doporučení.
Keywords: rozšíření značky; rozšiřování; strategie značky; výrobkové značky
Thesis title: Opportunities and threats of brand extension
Author: Konečný, Karel
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Mottlová, Libuše
Opponents: Dušková, Dagmar
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 11. 12. 2007
Date of submission: 11. 12. 2007
Date of defense: 28. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7196/podrobnosti

Files for download

    Last update: