-

Thesis title: Spotřebitelské úvěry, jejich marketingová komunikace a vnímání značek
Author: Maroušová, Alena
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Stříteský, Václav
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá spotřebitelskými úvěry z hlediska jejich marketingové komunikace, součástí je též výzkum postojů k úvěrům a známosti značek poskytovatelů spotř. úvěrů, jakož i subjektivních kritérií výběru úvěru. Práce obsahuje rovněž přehled zadlužení obyvatelstva ČR od 90. let 20. století do r. 2006.
Keywords: zadlužování domácností; marketingová komunikace finančních služeb; splátkový prodej; spotřebitelské úvěry

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 9. 12. 2007
Date of submission: -
Date of defense: 28. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7165/podrobnosti

Files for download

    Last update: