-

Thesis title: Analýza marketingových aktivit firmy Rigips, s. r. o
Author: Rusková, Lucie
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Říhová, Martina
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce uvádí základní údaje o stavebnictví v ČR a specifika marketingu ve stavebnictví. Praktická část popisuje fungování společnosti Rigips, analyzuje marketingové okolí této firmy a její marketingové aktivity s důrazem na marketingový mix. Práce dále odhaluje určité nedostatky firmy v oblasti marketingových aktivit a navrhuje jejich řešení.
Keywords: marketingový mix; marketingové prostředí; marketing; stavebnictví

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 7. 12. 2007
Date of submission: 7. 12. 2007
Date of defense: 6. 2. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7145/podrobnosti

Files for download

    Last update: