-

Thesis title: Marketing v oblasti bentonitových steliv
Author: Juklíček, Zdeněk
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Vyskočil, Zdeněk
Thesis language: Česky
Abstract:
Teoretická část: marketingové prostředí, kupní rozhodovací proces, segmentace, marketingové strategie, marketingový mix. Praktická část: charakteristika trhu chovatelských potřeb, spotřebitelů, srovnání sortimentu firmy Keramost, a.s. a konkurenčních subjektů, analýza marketingového mixu s důrazem na marketingové aktivity, doporučení a závěr pro management
Keywords: marketingová komunikace; marketingový mix; segmentace; kupní rozhodování; zákazník; trh chovatelských potřeb; stelivo; bentonit

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 20. 8. 2007
Date of submission: 20. 8. 2007
Date of defense: 12. 9. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6597/podrobnosti

Files for download

    Last update: