Guerrilla marketing

Thesis title: Guerrilla marketing
Author: Ptáček, Petr
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Bursíková, Marcela
Opponents: Šír, Martin
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce popisuje hlavní principy a myšlenky guerrilla marketingu, jeho různé styly a odnože a rozdíly oproti marketingu tradičnímu. Důraz je kladen na rozdílnost přístupu a stylu myšlení. Součástí jsou i aplikace jednotlivých myšlenek nebo nástrojů guerrilla marketingu na reálné nebo hypotetické situace, doplněné rozborem případových studií.
Keywords: viral marketing; buzz marketing; undercover marketing; guerrilla marketing; marketing
Thesis title: Guerrilla marketing
Author: Ptáček, Petr
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Bursíková, Marcela
Opponents: Šír, Martin
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 11. 5. 2007
Date of submission: -
Date of defense: 12. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5460/podrobnosti

Files for download

    Last update: