-

Thesis title: Analýza rozvoje cestovní agentury v době internetové revoluce
Author: Vlčková, Vladimíra
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Hartman, Ladislav
Opponents: Vojík, Vladimír
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce analyzuje rozvoj internetové cestovní agentury - české mikrofirmy ? a to od vzniku agentury až po současnost, z hlediska jejích cílů, strategií a dosažených výsledků. Podrobněji se zabývá hodnocením kvality a účinností internetových prezentací sledované cestovní agentury a srovnává je s prezentacemi konkurentů. Cestovní agentuře jsou na základě provedené analýzy doporučeny konkrétní postupy v oblasti SEO a SEM.
Keywords: marketing; analýza; internetová prezentace; internet; mikrofirma; cestovní agentura

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 9. 5. 2007
Date of submission: -
Date of defense: 13. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5279/podrobnosti

Files for download

    Last update: