-

Thesis title: Mezinárodní marketingová strategie společnosti S&T AG
Author: Doležalová, Michaela
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Bílková, Jana
Opponents: Matoušek, Otta
Thesis language: Česky
Abstract:
Teoretická část diplomové práce zahrnuje charakteristiku mezinárodního marketingu a vybraných strategických přístupů k mezinárodnímu podnikání, identifikaci specifických vlastností trhu průmyslových výrobků a jejich aplikaci při segmentaci tohoto trhu a užití marketingových nástrojů. Obsahem praktické části diplomové práce je analýza mezinárodní marketingové strategie společnosti S&T AG, která je předním dodavatelem IT řešení a služeb ve střední a východní Evropě. Praktická část zahrnuje také podrobný popis procesu vlastního marketingového výzkumu, který se týkal kompetenčních center S&T, a doporučení pro management.
Keywords: relationship marketing; segmentace trhu průmyslových výrobků; specifika B2B trhu; marketingový výzkum; strategický marketingový proces; Mezinárodní marketing

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 26. 4. 2007
Date of submission: -
Date of defense: 1. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5068/podrobnosti

Files for download

    Last update: