-

Thesis title: Vůňový Marketing
Author: Jurayeva, Mariya
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato práce je věnované problematice tzv. vůňového marketigu. Jelikož tato oblast není příliš známá v české republice, v rámci práce, jsou podrobně popsány detaily a princip fungování, které vychází z obecného principu vlivu vůní na pocity jedinců. Dále jsou uvedeny konkrétní příklady z praxe, názorně ukazující možností využití vlivů vůní na chování a rozhodování zákazníka.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 25. 1. 2007
Date of submission: 25. 1. 2007
Date of defense: 8. 2. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4830/podrobnosti

Files for download

    Last update: