-

Thesis title: Teorie řízení značky a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů
Author: Čeřovský, Michal
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Mottlová, Libuše
Opponents: Bursíková, Marcela
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce popisuje specifika řízení značky a různé přístupy k tomuto řízení. Formou marketingového průzkumu pak hodnotí přístup spotřebitelů ke značce, konkrétně vysokoškolských studentů v ČR.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 8. 6. 2006
Date of submission: 8. 6. 2006
Date of defense: 19. 6. 2006
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3208/podrobnosti

Files for download

    Last update: