Development Of Advertising Market In Czech Republic

Thesis title: Vývoj reklamního trhu v ČR
Author: Pavel, Lukáš
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Průša, Přemysl
Opponents:
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce "Vývoj reklamního trhu v ČR" pojednává o historickém vývoji fenoménu zvaného reklama od dob jeho počátků ve starověku, přes antiku, středověk až po současnost. Kromě stručného celosvětového vývoje je v ní podrobněji popsán především vývoj na našem území. Rovněž se tato práce zabýva významem agenturní propagační činnosti a legislativním pozadím reklamy.
Keywords: reklama;historie;vývoj;marketing;ČR
Thesis title: Development Of Advertising Market In Czech Republic
Author: Pavel, Lukáš
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Průša, Přemysl
Opponents:
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty:
Department:

Information on submission and defense

Date of assignment: -
Date of submission: -
Date of defense: 2007

Files for download

The files will be available after the defense of the thesis.

    Last update: