-

Thesis title: Praktické využití vizuální komunikace firem a grafický manuál
Author: Jehlička, Marek
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Horný, Stanislav
Opponents: Vilímová, Zuzana; Mgr. Vilímová,
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na problematiku vizuální komunikace firem, s důrazem firemní grafický styl a grafický manuál. Úvod metodologické části je zaměřen na smysl, využití a možnosti vizuální komunikace. Dále je rozebírána otázka standardů firemního stylu a základních stavebních kamenů vizuální komunikace firemní image, firemní kultury, firemní identity a firemního stylu. Praktická část obsahuje vypracovaný grafický manuál pro fiktivní firmu, jehož součástí je logomanuál s příklady přípustných a nepřípustných variant použití loga, dále obsahuje definici firemních barev, vizitek, hlavičkového papíru a v neposlední řadě i firemní typografii.
Keywords: logotyp; grafický manuál; firemní styl; firemní kultura; firemní identita; Firemní image

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Informatika
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Systems Analysis

Information on submission and defense

Date of assignment: 1. 6. 2006
Date of submission: 1. 6. 2006
Date of defense: 14. 6. 2006
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3209/podrobnosti

Files for download

    Last update: