Culture elements in Marketing

Thesis title: Využití kulturních prvků v marketingu
Author: Hábltová, Lenka
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Bursíková, Marcela
Thesis language: Česky
Abstract:
Možnost využití kulturních prvků v marketingu a jejich vliv a vazby na marketingový mix v prostředí České republiky. Práce se zaměřuje především na hodnoty, zvyky a jazyk a jejich vliv na marketingovou komunikaci. Přináší též shrnutí charakteristik, které čeští občané očekávají od produktů na základě země jejich původu.
Keywords: zvyky; komunikace; jazyk; hodnoty; marketingový mix; marketing; kulturní prvky; kultura
Thesis title: Culture elements in Marketing
Author: Hábltová, Lenka
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Bursíková, Marcela
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 15. 12. 2006
Date of submission: 15. 12. 2006
Date of defense: 7. 2. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4246/podrobnosti

Files for download

    Last update: