Business strategy of retail company (clothes sector)

Thesis title: Strategie firmy podnikající v oblasti prodeje (sortiment oděvy)
Author: Vítek, Martin
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Zhodnocení obchodní strategie firmy New Yorker. Zpracování teoretických hledisek obchodní strategie a porovnání s reálnou situací. Formulace doporučení k vylepšení stávající obchodní strategie.
Keywords: retail; nákupní atmosféra; obchodní strategie
Thesis title: Business strategy of retail company (clothes sector)
Author: Vítek, Martin
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Evaluation of business strategy of the company New Yorker. Analysis of the theoretical aspects of the business strategy and comparison with the real situation. Recommendations for actual business strategy improvement.
Keywords: retail; purchasing atmospere; business strategy

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 10. 11. 2008
Date of submission: 10. 9. 2009
Date of defense: 10. 2. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/16360/podrobnosti

Files for download

    Last update: