Analýza a zhodnocení marketingových aktivit vybrané firmy

Thesis title: Analýza marketingové strategie firmy Livingston Electronic Services, s.r.o
Author: Čejková, Romana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Dušek, Daniel
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce hodnotní marketingové aktivity vybrané firmy pronajímající výpočetní techniku. Autorka na základě situační analýzy navrhuje marketingovou strategii, kterou by se firma mohla vydat, aby zvýšila poptavku po nabízených službách. V práci jsou užity tyto metody- situační analýza, syntéza pomocí SWOT analýzy, PEST analýza pro zhodnocení externích vlivů a analýza marketingového mixu.
Keywords: strategie; marketing; marketingový mix
Thesis title: Analýza a zhodnocení marketingových aktivit vybrané firmy
Author: Čejková, Romana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Dušek, Daniel
Thesis language: Česky
Abstract:
Thesis analyse the marketing activities of selected company. The company rents IT equipment. Thesis contains direction of marketing strategy based on marketing mix which company might use to increase decreasing demand on market.
Keywords: marketing mix; marketing; strategy

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 18. 5. 2009
Date of submission: 15. 12. 2009
Date of defense: 9. 2. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20711/podrobnosti

Files for download

Main text
Private file
Download
    Last update: