Marketing mix analysis of MADETA company

Thesis title: Analýza marketingového mixu podniku Madeta a.s
Author: Fuková, Iveta
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Horová, Olga
Opponents: Teplý, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Primárním cílem diplomové práce s názvem "Analýza marketingového mixu společnosti MADETA a.s." je analýza a deskripce marketingového mixu této společnosti, se zaměřením na produktovou řadu Lipánek. Sekundárním cílem je ověření skutečnosti, že vhodně zvolený marketingový mix značně ovlivňuje předem nadefinované cíle každé firmy.
Keywords: analýza; deskripce; marketingový mix
Thesis title: Marketing mix analysis of MADETA company
Author: Fuková, Iveta
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Horová, Olga
Opponents: Teplý, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Primary aim of diploma paper "marketing mix analysis of MADETA company" is an analysis and description of marketing mix of MADETA company targeting to LIPANEK product range. Secondary aim is confirmation of theory that appropriately chosen marketing mix can positively affect targets of every business company.
Keywords: marketing mix; description; analysis

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 15. 4. 2009
Date of submission: 20. 12. 2009
Date of defense: 3. 2. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20346/podrobnosti

Files for download

    Last update: