The marketing of the small enterprise

Thesis title: The marketing of the small enterprise
Author: Zajfertová, Alena
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Štědroň, Bohumír
Opponents: Šubrt, Vít
Thesis language: English
Abstract:
The purpose of this thesis is to analyse the marketing of a small enterprise, and it's position and importance on the market. It will also include an analysis of the informational and financial support of the EU. For the practical part there was chosen a small enterprise Nana Vogue, which is specialised in luxurious clothing.
Keywords: support of the EU; small enterprise; marketing
Thesis title: Marketing malé firmy ve vybraném segmentu
Author: Zajfertová, Alena
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Štědroň, Bohumír
Opponents: Šubrt, Vít
Thesis language: English
Abstract:
Cílem této Bakalářské práce je analyzovat marketing malé firmy a její postavení a význam na měnícím se trhu. Bude rovněž analyzována informační a finanční podpora EU. Pro praktickou část BP byla zvolena firma Nana Vogue, která se zaměřuje na prodej luxusního oblečení pod štítkem outlet/ vintage. Dále bude vymezen marketing uvedené firmy a její úspěšnost.
Keywords: podpora MSP; malá firma; marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 19. 10. 2009
Date of submission: 15. 12. 2009
Date of defense: 21. 1. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/22273/podrobnosti

Files for download

    Last update: