Invia.cz, travel agency online communication strategy while approaching new markets

Thesis title: Komunikační online strategie cestovní agentury Invia.cz, s.r.o. při vstupu na nové trhy
Author: Pazelskyi, Pavlo
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Stříteský, Václav
Opponents: Chovancová, Daniela
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá analýzou nástrojů internetového marketingu, které lze uplatnit v komunikační strategii podniku při vstupu na nové trhy. Na příkladě portálu firmy Invia.cz je použit a otestován nejvhodnější marketingový nástroj. V závěru práce je provedeno zhodnocení dosažených výsledků a jsou navržena doporučení pro další vývoj.
Keywords: komunikační strategie; SEO; internetový marketing; optimalizace pro vyhledávače
Thesis title: Invia.cz, travel agency online communication strategy while approaching new markets
Author: Pazelskyi, Pavlo
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Stříteský, Václav
Opponents: Chovancová, Daniela
Thesis language: Česky
Abstract:
This work is focused on analysing and testing different internet marketing technologies that are usable for online travel agency to promote their website on new markets. As an example, practical work will be done in travel agency Invia.cz. In the end, results will be analysed and recommendation will be given.
Keywords: SEO; search engine optimization; internet marketing; communication strategy

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 9. 2009
Date of submission: 18. 12. 2009
Date of defense: 21. 1. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/22029/podrobnosti

Files for download

Main text
Private file
Download
Private annex
Private file
Download
    Last update: