Football Club SK Slavia Prague's Marketing

Thesis title: Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Author: Hricko, Jiří
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Horová, Olga
Opponents: Tomasová , Alice
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zaměřuje na marketingový mix fotbalového klubu SK Slavia Praha. Rovněž je v práci zpracovaná situační analýza klubu a struktura příjmů s porovnáním se špičkovým týmem ze zahraničí.
Keywords: Situační analýza; Marketingový mix; SK Slavia Praha
Thesis title: Football Club SK Slavia Prague's Marketing
Author: Hricko, Jiří
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Horová, Olga
Opponents: Tomasová , Alice
Thesis language: Česky
Abstract:
The thesis focuses on marketing mix of football club SK Slavia Prague. The thesis also contains situation analysis of the club and the team's revenue structure in comparision with one of the leading football clubs of the world.
Keywords: Situation Analysis; Marketing Mix; SK Slavia Prague

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 16. 9. 2009
Date of submission: 30. 12. 2009
Date of defense: 21. 1. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/21477/podrobnosti

Files for download

    Last update: