Marketing mix of pharmaceutical company

Thesis title: Marketingový mix ve farmaceutické společnosti
Author: Marešová, Markéta
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Procházková, Marcela
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá marketingovým mixem farmaceutické společnosti. Popisuje jednotlivé části marketingového mixu společnosti Pfizer. Dále jsem se zaměřila na konkrétní produkt společnosti - multivitamíny Centrum.
Keywords: farmaceutický trh; marketingový mix; společnost Pfizer
Thesis title: Marketing mix of pharmaceutical company
Author: Marešová, Markéta
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Procházková, Marcela
Thesis language: Česky
Abstract:
This thesis deals with describing marketing mix of pharmaceutical company. Describes the different parts of the marketing mix of Pfizer. Next, I focused on a specific product of this company - multivitamins Centrum.
Keywords: pharmaceutical market; Pfizer; marketing mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 5. 2009
Date of submission: 15. 1. 2010
Date of defense: 21. 1. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20669/podrobnosti

Files for download

Main text
Private file
Download
    Last update: