Marketing Mix Tools in Měšťanský pivovar Strakonice, a.s

Thesis title: Nástroje marketingového mixu ve společnosti Měšťanský pivovar Strakonice, a.s
Author: Kadulová, Ivana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Kozlová, Taťána
Opponents: Hajdušek, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem je zjistit a popsat nástroje marketingového mixu. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout možná opatření.
Keywords: produkt; SWOT analýzy; distribuce; marketing mix; cena; propagace
Thesis title: Marketing Mix Tools in Měšťanský pivovar Strakonice, a.s
Author: Kadulová, Ivana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Kozlová, Taťána
Opponents: Hajdušek, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
The goal of my thesis is to characterize the company, describe and analyze its individual marketing mix tools and a subsequent assesment.
Keywords: SWOT analysis; place; product; price; marketing mix; promotion

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 18. 3. 2009
Date of submission: 31. 8. 2009
Date of defense: 21. 1. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/19892/podrobnosti

Files for download

    Last update: