Marketing study of Most region

Thesis title: Marketingová studie vybrané turistické destinace
Author: Martínková, Alexandra
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Petrů, Zdenka
Opponents: Jarolímková, Liběna
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce je zmapování a zhodnocení marketingového prostředí Mostecka, analýza nabídky této destinace a charakteristika současného stavu cestovního ruchu. Na základě zjištěných skutečností jsou následně formulovány návrhy a doporučení pro efektivnější využití potenciálu regionu a zlepšení současné situace.
Keywords: Mostecko; destinace; marketingové prostředí
Thesis title: Marketing study of Most region
Author: Martínková, Alexandra
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Petrů, Zdenka
Opponents: Jarolímková, Liběna
Thesis language: Česky
Abstract:
The object of the diploma paper is marketing environment of Most region, analysis of its offer and current situation of tourism in the region. Based on learnt facts, the author aimed to recommend some concrete steps which can help to develop tourism in Most region.
Keywords: marketing environment; destination; Most region

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Tourism

Information on submission and defense

Date of assignment: 4. 6. 2009
Date of submission: 15. 12. 2009
Date of defense: 20. 1. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20907/podrobnosti

Files for download

    Last update: