Marketing mix Regada Česká company, Ltd

Thesis title: Marketingový mix spoločnosti Regada Česká, s.r.o
Author: Cinkaničová, Martina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Bohuněk, Bohuslav
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bakalárska práca prináša teoretické a následne praktické poznatky z oblasti analýzy marketingového mixu obchodnej spoločnosti Regada Česká, s.r.o., ktorej materská spoločnosť je Regada, s.r.o., výrobno-obchodná spoločnosť sídliaca na Slovensku. Tým práca nielen systematizuje marketingové znalosti dôležité pre život podniku, ale aj informuje o spolupráci materskej a dcérskej spoločnosti v praxi elektrotechnického priemyslu. Podrobne spracováva jednotlivé nástroje 4P spoločnosti. Pozornosť je venovaná portfólio analýze odbytových schopností a možností, analýze konkurencie a SWOT analýze.
Keywords: Marketingový mix; SWOT analýza; Model BCG
Thesis title: Marketingový mix REGADA Česká
Author: Cinkaničová, Martina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Bohuněk, Bohuslav
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bakalářská práce přináší teoretické a následně praktické poznatky z oblasti analýzy marketingového mixu a obchodní společnosti Regada Česká, s.r.o., jejíž mateřská společnost je Regada, s.r.o., výrobně-obchodní společnost sídlící na Slovensku. Tím práce nejen systematizuje marketingové znalosti důležité pro život podniku, ale také informuje o spolupráci mateřské a dceřinné společnosti v praxi elektrotechnického průmyslu. Podrobně zpracovává jednotlivé nástroje 4P společnosti. Pozornost je věnována portfólio analýze odbytových schopností a možností, analýze konkurence a SWOT analýze.
Keywords: Model BCG; SWOT analýza; Marketingový mix
Thesis title: Marketing mix Regada Česká company, Ltd
Author: Cinkaničová, Martina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Bohuněk, Bohuslav
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bachelor thesis presents theoretical and practical knowledge, then analysis of the marketing mix Regada Czech company, Ltd., whose parent company is Regada, Ltd., production-trade company based in Slovakia. This work not only systematizes marketing skills essential for the life of the business, but also introduces the cooperation of the parent and subsidiary companies in electronics industry practice. Detailed processes of the various instruments 4P. Attention is paid to the portfolio analysis of marketing skills and opportunities, competitive analysis and SWOT analysis.
Keywords: SWOT analysis; Model BCG; Marketing mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 21. 1. 2009
Date of submission: 30. 5. 2010
Date of defense: 20. 1. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/18301/podrobnosti

Files for download

Main text
Private file
Download
    Last update: