Marketing communication in tourism

Thesis title: Marketingová komunikace v cestovním ruchu
Author: Kashkina, Katsiaryna
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Horová, Olga
Opponents: Filip, Martin
Thesis language: Česky
Abstract:
Předmětem bakalářské práce (studia a výzkumu) je firma "1000 turov" a její činnost z hlediska formování politiky prodeje na trhu turistických služeb. Cílem je nalezení způsobů zajištění a zvýšení prodeje produktů firmy v oblasti turistického ruchu, a to především na základě analýzy v rámci možností marketingové komunikace.
Keywords: podpora prodeje; cestovní ruch; marketingová komunikace
Thesis title: Marketing communication in tourism
Author: Kashkina, Katsiaryna
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Horová, Olga
Opponents: Filip, Martin
Thesis language: Česky
Abstract:
Subject of this bachelor paperwork (study and research) is a firm "1000 Turov" and its activities from the perspective of policy-market sales of tourist services. The aim is to find ways of ensuring and improving product sales company in the tourism, particularly the analysis of the possible marketing communication strategy.
Keywords: promotion; sales; tourism; marketing communication

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 19. 11. 2008
Date of submission: 20. 12. 2009
Date of defense: 20. 1. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/16708/podrobnosti

Files for download

    Last update: