Marketing strategy of the company Intact

Thesis title: Marketingová strategie společnosti INTACT s.r.o
Author: Lišková, Táňa
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce je zhodnotit působení firmy Intact na českém trhu. Po představení firmy a trhu následuje analýza marketingového mixu firmy, analýza spotřebitele a konkurence. Důležitou částí práce je průzkum trhu, který zkoumá vnímání značky Intact v české populaci. Z výsledků průzkumu jsou pak vyvozena určitá doporučení pro zlepšení současné situace.
Keywords: značka; marketingová strategie; cestovní kancelář
Thesis title: Marketing strategy of the company Intact
Author: Lišková, Táňa
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
The goal of this thesis is to describe marketing strategy of the company Intact. After introduction of the company and market I analyse the marketing mix, customers and competitors of this business. Then I deal with the market research and in the last part of my thesis I suggest some recommendations for the improvement of the current situation.
Keywords: marketing mix; language agency; marketing strategy

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 18. 11. 2009
Date of submission: 1. 12. 2009
Date of defense: 14. 1. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/22956/podrobnosti

Files for download

    Last update: