Marketing strategy of Maylo start-up on czech market

Thesis title: Marketingová strategie uvedení produktu Maylo na český trh
Author: Karpenko, Roman
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Zásady pro vypracování: 1. Představení telekomunikačního trhu v ČR 2. Rozbor marketingové strategie Maylo 3. Závěry a doporučení Hlavním cílem této práci je důkladně vypracovat zaklad marketingové strategie uvedení produktu Maylo na Český trh, za použití moderních marketingových nástrojů najít klíčové body úspěšného brendů, a odhalit případné hrozby do budoucna. Vedlejší cíl spočívá v implementaci dosažených teoretických znalostí z marketingu v praxi.
Keywords: Maylo; Marketingová strategie; VoIP
Thesis title: Marketing strategy of Maylo start-up on czech market
Author: Karpenko, Roman
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
1. Telecomunication market in Czech Republic 2. Marketing strategy Maylo 3. Conclusion and recommendations
Keywords: Maylo; Marketing; VoIP

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 8. 10. 2009
Date of submission: 1. 12. 2009
Date of defense: 14. 1. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/21957/podrobnosti

Files for download

    Last update: