Internet marketing and application in election campaign

Thesis title: Internetový marketing a aplikace ve volebních kampaních
Author: Biskup, Vojtěch
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Štědroň, Bohumír
Opponents: Jan, Procházka
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce je představit internetový marketing, nejdůležitější nástroje a poukázat na jeho důležitost pro podniky. Postup je rozdělen do sedmi kapitol, ve kterých je popsáno vše důležité od již zmíněných nástrojů, přes nové trendy a využití v politice, až po naznačení budoucího vývoje.
Keywords: Marketing; Internet; Nástroje
Thesis title: Internet marketing and application in election campaign
Author: Biskup, Vojtěch
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Štědroň, Bohumír
Opponents: Jan, Procházka
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this thesis is to introduce internet marketing, the most important tools and point out its importance for businesses. The procedure is divided into seven chapters, which described everything important from the mentioned tools, through a new trends and applications in politics, pointing to future developments.
Keywords: Tool; Marketing; Internet

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 24. 2. 2010
Date of submission: 30. 5. 2010
Date of defense: 19. 5. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/25126/podrobnosti

Files for download

    Last update: