Marketing strategy of IMOPRA s.r.o. company

Thesis title: Marketingová strategie společnosti IMOPRA s.r.o
Author: Moštěk, Stanislav
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Hýbl, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnosti IMOPRA s.r.o. působící v oblasti automobilového průmyslu. Teoretická část je obsahem v prvních tří kapitol a je zpracována z hlediska strategického marketingu a strategického řízení. Obsahem dalších kapitol je analytická část, která obsahuje všeobecnou charakteristiku společnosti IMOPRA s.r.o. a analyzuje její stávající marketingovou strategii z hlediska jejího specifického postavení na B2B trhu jako certifikovaného výrobce dílů pro klimatizaci. Závěr obsahuje zhodnocení stávající marketingové strategie společnosti a doporučuje některá její dílčí potenciální vylepšení.
Keywords: díly pro klimatizaci; B2B trh; IMOPRA s.r.o.; marketingová strategie; certifikovaný výrobce
Thesis title: Marketing strategy of IMOPRA s.r.o. company
Author: Moštěk, Stanislav
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Hýbl, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
The thesis analyses the marketing strategy of IMOPRA s.r.o. company which operates in the sphere of automotive industry. The theoretical part is formed by the first free chapters and is elaborated from the standpoint of strategic marketing and strategic management. The other chapters form the analytical part which contains general characteristics of IMOPRA s.r.o. company and it analyses its existing marketing strategy from the standpoint of its specific position on B2B market as a certificated manufacturer of air conditioning parts. The conclusion contains the evaluation of company existing marketing strategy and it recommends some partial potential improvements.
Keywords: air conditioning parts; B2B market; certified manufacturer; IMOPRA s.r.o.; marketing strategy

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 17. 12. 2009
Date of submission: 21. 4. 2010
Date of defense: 27. 5. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/23836/podrobnosti

Files for download

    Last update: