Communication strategy of Guarant International Ltd

Thesis title: Komunikačná stratégia spoločnosti Guarant International spol. s r.o
Author: Višňovská, Lenka
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Fábry, Peter
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Diplomová práca za zaoberá marketingovou komunikáciou vybranej spoločnosti. Teoretická časť práce sa venuje teoretickému pohľadu na marketingovú komunikáciu a predovšetkým marketing služieb.Tretia kapitola analyzuje vybranú spoločnosť, jej činnosť a postavenie na trhu. Štvrtá kapitola je venovaná komunikačnej stratégii a komunikačným nástrojom danej spoločnosti. V poslednej kapitole sú zhodnotené použité nástroje a návrhy zlepšenia komunikácie.
Keywords: Komunikačné nástroje; Kongresová turistika; Komunikačná stratégia; Marketing služieb
Thesis title: Komunikační strategie společnosti Guarant International spol. s r.o
Author: Višňovská, Lenka
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Fábry, Peter
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikaci vybrané společnosti. Teoretická část práce je věnovaná teoretickému pohledu na marketingovou komunikaci a především marketing služeb. Třetí kapitola analyzuje vybranou společnost, její činnost a postavení na trhu. Čtvrtá kapitola je věnována komunikační strategii a komunikačním nástrojům dané společnosti. V poslední kapitole jsou zhodnoceny použité nástroje a návrhy zlepšení komunikace.
Keywords: Komunikační nástroje ; Kongresová turistika; Komunikační strategie; Marketing služeb
Thesis title: Communication strategy of Guarant International Ltd
Author: Višňovská, Lenka
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Fábry, Peter
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The thesis deals with the marketing communication of the selected company. The theoretical part follows the theoretical perspective on marketing communication and particularly marketing of services. The third chapter analyzes a specific company, its activity and market position. The fourth chapter is devoted to communication strategy and communication tools of the company. The last chapter evaluates the tools and gives suggestions to improve communication.
Keywords: Marketing of services; Communication strategy; Communication tools; Congress tourism

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 11. 2009
Date of submission: 1. 5. 2010
Date of defense: 27. 5. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/22889/podrobnosti

Files for download

    Last update: