Marketing in the automotive industry

Thesis title: Marketing v automobilovém průmyslu
Author: Čablová, Eva
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Štědroň, Bohumír
Opponents: Duszek, Igor
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato práce analyzuje současnou situaci v automobilovém průmyslu. Zaměřuje se na vývoj trhu s automobily v posledních měsících, šrotovací příspěvek a dále na marketingové trendy v odvětví. V poslední části je podrobně rozebrán poprodejní marketing automobilky Opel na konkrétním zlínském dealerství společnosti Mikona Auto.
Keywords: automobilový průmysl; šrotovací příspěvek; Opel; poprodejní marketing
Thesis title: Marketing in the automotive industry
Author: Čablová, Eva
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Štědroň, Bohumír
Opponents: Duszek, Igor
Thesis language: Česky
Abstract:
This thesis analyzes the current situation in the automotive industry. It focuses on the development of the car market in recent months, the scrappage program and the marketing trends in automotive industry. After Sales marketing of Opel car maker is analyzed in detail in the last section on company Mikona Auto, Zlín.
Keywords: Automotive industry; Scrappage Program; Opel; After Sales Marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 19. 10. 2009
Date of submission: 15. 5. 2010
Date of defense: 26. 5. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/22267/podrobnosti

Files for download

    Last update: