-

Thesis title: Marketingová strategie firmy Emco při vstupu na zahraniční trhy
Author: Zikmundová, Lucie
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Sztogrynová, Miroslava
Opponents: Marečková, Eva
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie společnosti Emco při vstupu na zahraniční trhy. Společnost Emco je známá jako výrobce cereálních produktů a distributor značkových zahraničních potravin. Tato práce v krátkosti představuje firmu Emco a podává charakteristiku trhu cereálních výrobků. Těžiště práce spočívá ve zhodnocení marketingové strategie, resp. marketingového mixu firmy. V návaznosti na marketingovou strategii následují kapitoly zabývající se marketingovým výzkumem, strategickým plánováním a SWOT analýzou.
Keywords: export; marketingový mix; müsli; cereálie; Emco spol. s r.o.

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 25. 4. 2007
Date of submission: 25. 4. 2007
Date of defense: 30. 5. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5031/podrobnosti

Files for download

    Last update: