Analysis of chosen Marketing Mix Tools in the ČPP

Thesis title: Analýza vybraných nástrojů marketingového mixu ČPP
Author: Křížová, Zuzana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Voráček, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na aplikaci marketingu v pojišťovnictví. Tato bakalářská práce je dělena na dvě části -- teoretickou a praktickou část. První část charakterizuje teoretické poznatky z oblasti marketingu a z oblasti pojišťovnictví. V druhé části jsou tyto poznatky využity při zhodnocení aplikace nástrojů marketingového mixu v ČPP.
Keywords: Produkt; Marketingová komunikace; Marketingový mix; Marketing; Pojistné; Mystery shopping; Pojistník; Pojistitel; Pojistné plnění; Materiální prostředí
Thesis title: Analysis of chosen Marketing Mix Tools in the ČPP
Author: Křížová, Zuzana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Voráček, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
This bachelor thesis deals with the application of marketing in the insurance industry. The thesis is divided into two parts -- theoretical part and practical part. The first part of the thesis is focused on the theoretical knowledge of marketing and insurance sector. The theoretical knowledge is used to evaluate application of Marketing Mix Tools in the ČPP.
Keywords: Mystery shopping; Physical Evidence; Promotion; Product; Marketing Mix; Marketing; Insurance benefit; Premium; Insurant; Underwriter

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 24. 6. 2009
Date of submission: 31. 5. 2010
Date of defense: 26. 5. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/21100/podrobnosti

Files for download

    Last update: