PR aktivities of Company Kofola and evaluation of effectiveness

Thesis title: PR aktivity společnosti Kofola a vyhodnocení jejich efektivnosti
Author: Dvořáková, Michaela
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents: Průša, Přemysl
Thesis language: Česky
Abstract:
Teoretická část mé práce se zabývá popsáním marketingu a jednotlivých složek marketingové komunikace. Pozornost je věnována problematice public relations a jejich hlavním nástrojům. Praktická část popisuje jednotlivé PR aktivity společnosti Kofola, obsahuje jejich zhodnocení a také navržení určitých opatření pro zvýšení jejich efektivnosti.
Keywords: Public relations; Marketingová komunikace; Kofola
Thesis title: PR aktivities of Company Kofola and evaluation of effectiveness
Author: Dvořáková, Michaela
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents: Průša, Přemysl
Thesis language: Česky
Abstract:
The theoretical part is dealing with the description of marketing and the components of marketing communication. The focus is on the PR and its main instruments. The practical part describes the individual PR activities of the company Kofola, contains their evaluation and also proposition of certain recommendations to increase their effectiveness.
Keywords: Kofola; Marketing communication; Public relations

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 23. 2. 2010
Date of submission: 23. 8. 2010
Date of defense: 25. 5. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/25034/podrobnosti

Files for download

    Last update: