Marketingová orientace vybrané firmy

Thesis title: Marketingová orientace vybrané firmy
Author: Kanócová, Lucia
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Čejp, Vlastimil
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je zhodnotiť možnosti marketingovej orientácie koncernu e--invent. Vytýčeniu marketingových cieľov a stratégie predchádza analýza aktuálnej situácie na trhu s informačnými a komunikačnými technológiami, na ktorom pôsobí koncern e-invent. Analýza je zameraná na nájdenie príležitosti, ktoré trh vytvára a aké ohrozenia na koncern číhajú. Ďalej sa práca snaží vyhodnotiť stav koncernu a posúdiť v čom má koncern výhody a nevýhody oproti konkurencii. Na zhodnotenie aktuálnej situácie na trhu sú použité metódy PEST analýza a Porterova analýza. Stav koncernu, jeho silné a slabé stránky, pomôže odhaliť metóda VRIO, finančná analýza a analýza hodnototvorného reťazca. Výsledky jednotlivých metód sú zhrnuté a vyhodnotené pomocou SWOT analýzy, ktorá pomáha formulovať ciele a stratégie.
Keywords: situačná analýza; ICT sektor; marketingová stratégia
Thesis title: Marketingová orientace koncernu e-invent
Author: Kanócová, Lucia
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Čejp, Vlastimil
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit možnosti marketingové orientace koncernu e-invent. Vytýčení marketingových cílů a strategie předchází analýza aktuální situace na trhu s informačními a komunikačními technologiemi, na kterém působí koncern e-invent. Analýza je zaměřená na nalezení příležitosti, které trh vytváří a jaké ohrožení na koncern číhají. Dále se práce snaží vyhodnotit stav koncernu a posoudit v čem má koncern výhody a nevýhody vůči konkurenci. Na zhodnocení aktuální situace na trhu jsou použité metody PEST analýza a Porterova analýza. Stav koncernu, jeho silné a slabé stránky, pomůže odhalit metoda VRIO, finanční analýza a analýza hodnototvorného řetězce. Výsledky jednotlivých metod jsou shrnuté a vyhodnocené pomoci SWOT analýzy, která pomáhá formulovat cíle a strategie.
Keywords: marketingová strategie; ICT sektor; situační analýza
Thesis title: Marketingová orientace vybrané firmy
Author: Kanócová, Lucia
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Čejp, Vlastimil
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The aim of the graduation thesis is to assess possibilities of marketing orientation of concern e-invent. Concern e-invent effects on information and communication technologies sector. Actual situation of ICT sector is analyzed before targeting marketing settings and strategy. Analysis is focused on finding opportunities and threats. The thesis tries to evaluate status of concern and explore pros and cons of concern compared with competitors. PEST analysis and Porter analysis is used for assessing actual situation on the market. VRIO method, financial analysis and value-forming chain help to reveal its strengths and weaknesses. SWOT analysis summarizes and evaluates findings of particular methods. Analysis helps to formulate objectives and strategies.
Keywords: situation analysis; marketing strategy; ICT sector

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 18. 9. 2009
Date of submission: 5. 5. 2010
Date of defense: 25. 5. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/22971/podrobnosti

Files for download

    Last update: