Porovnanie marketingových aktivít spoločnosti Kofola a spoločnosti Coca Cola

Thesis title: Porovnanie marketingových aktivít spoločnosti Kofola a spoločnosti Coca Cola
Author: Gacíková, Denisa
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Kopečný, Tomáš
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Práca je zameraná na analýzu aktivít obidvoch spoločností v oblasti marketingu s dôrazom na komunikačný mix. Teoretická časť je venovaná marketingovému mixu, jeho jednotlivým zložkám a ich aplikácii pre globálnu a lokálnu spoločnosť. Uzatvára ju Millova teória pre komparatívny výskum. Praktická časť sa venuje vývoju komunikačného mixu v oboch spoločnostiach od roku 2001 až po rok 2009 a končí sa kapitolou Millovej teórie zhody, kde sú skutočnosti z daného obdobia aplikované do praxe. Posledná časť uvádza samotnú komparáciu jednotlivých elementov.
Keywords: komunikačný mix; komparatívny výskum; marketingový mix
Thesis title: Porovnanie marketingových aktivít spoločnosti Kofola a spoločnosti Coca Cola
Author: Gacíková, Denisa
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Kopečný, Tomáš
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Práce je zaměřená na analýzu aktivit obou společností v oblasti marketingu s důrazem na komunikační mix. Teoretická část je věnovaná marketingovému mixu, jeho jednotlivým složkám a jejich aplikaci pro globální a lokální společnost. Uzavírá ji Millova teorie pro komparativní výzkum. Praktická část se věnuje vývoji komunikačního mixu v obou společnostech od roku 2001 až po rok 2009 a končí se kapitolou Millovej teorie shody, kde jsou skutečnosti z daného období aplikované do praxe. Poslední část uvádí samotnou komparaci jednotlivých elementů.
Keywords: marketingový mix; komunikační mix; komparativní výzkum
Thesis title: Porovnanie marketingových aktivít spoločnosti Kofola a spoločnosti Coca Cola
Author: Gacíková, Denisa
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Kopečný, Tomáš
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The work focuses on the analysis of the marketing activity of the both companies emphasizing the communication mix. The theoretical part is dedicated to the marketing mix, its components and its application for the global and local company. Mill's theory of the comparative research closes this chapter. The practical part aims at the communication mix development in both companies from 2001 until 2009 and it finishes with the Mill's theory of agreement, where all of the attributes obtained during the mentioned period are applied to praxis. The last part declares the comparison of the particular elements.
Keywords: communication mix; comparative research; marketing mix

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 30. 11. 2009
Date of submission: 14. 5. 2010
Date of defense: 7. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/23289/podrobnosti

Files for download

    Last update: