Analysis of Communication Mix Tools in a Chosen Company

Thesis title: Analýza nástrojů komunikačního mixu ve zvolené firmě
Author: Palátová, Jana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Karásková, Hana
Opponents: Kopečková, Drahomíra
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje současně používané nástroje komunikačního mixu ve vybrané společnosti, výzkum mezi obyvateli a následně hodnotí a navrhuje opatření, která se týkají oblasti sponzoringu a dárcovství.
Keywords: komunikační mix; vztahy s veřejností; osobní prodej; reklama; marketingová komunikace ; marketing; podpora prodeje
Thesis title: Analysis of Communication Mix Tools in a Chosen Company
Author: Palátová, Jana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Karásková, Hana
Opponents: Kopečková, Drahomíra
Thesis language: Česky
Abstract:
This Bachelor Thesis analyzes currently used communication mix tools in a chosen company, describes a research among citizens and subsequently evaluates and suggests measurements that are in relations with a field of sponsoring and donations.
Keywords: marketing; personal selling; public relations; advertising; promotion; sales promotion; communication mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 6. 4. 2009
Date of submission: 23. 4. 2010
Date of defense: 3. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/21372/podrobnosti

Files for download

    Last update: