Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Author: Pátková, Andrea
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Karásková, Hana
Opponents: Šorfová, Petra
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat společnost Autobenex, spol. s.r.o. Provést analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, zhodnotit jejich současný stav a případně navrhnout doporučení, které by vedla ke zlepšení situace ve společnosti.
Keywords: Autobenex, spol. s r.o.; služby; marketingová komunikace; marketing ; distribuce; společnost ; zákazníci; marketingový mix
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Author: Pátková, Andrea
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Karásková, Hana
Opponents: Šorfová, Petra
Thesis language: Česky
Abstract:
Target of this paper is to charakterize the company Autobenex LLC. Analyse the particular instruments of the marketing mix, assess their current situation and propose appropriate recommendations, which would lead to improvements in Autobenex company
Keywords: marketing; distribution; services; customers; Autobenex, Ltd.; marketing mix; marketing communication

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 3. 4. 2009
Date of submission: 23. 4. 2010
Date of defense: 3. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/21368/podrobnosti

Files for download

    Last update: