The Marketing Communication Strategy of CuteShop s.r.o

Thesis title: Komunikační strategie CuteShop s.r.o
Author: Králíková, Zuzana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Kašparová, Eva
Opponents: Jarošová, Eva
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce zkoumá současnou komunikační strategii společnosti provozující internetové obchody a předkládá doporučení, jak by měla být tato strategie upravena. Teoretická část popisuje komunikační strategii, komunikační mix, internetový marketing a také internetové obchodování. Praktická část představuje komunikační strategii společnosti CuteShop s.r.o. Dále je uvedena výzkumná část, která zkoumala spokojenost zákazníků s komunikační strategií. V závěru práce jsou uvedena všechna doporučení, jak by měla společnost vylepšit komunikační strategii tak, aby oslovila více zákazníků.
Keywords: Komunikační strategie; Komunikační mix; Reklama; Internetový obchod; Internetový marketing; Marketingová komunikace
Thesis title: The Marketing Communication Strategy of CuteShop s.r.o
Author: Králíková, Zuzana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Kašparová, Eva
Opponents: Jarošová, Eva
Thesis language: Česky
Abstract:
This diploma thesis examines the current communication strategy in a company which is doing an on-line business. It lists recommendations, how this strategy should be changed. It shows communication strategy, communication mix, Internet marketing and on-line business in the theoretical part. In the practical part is a description of communication strategy on a specific company CuteShop s.r.o. Survey was carried out in the practical part to examine the customers opinions about the used communications strategy. At the end of this diploma thesis are all the recommendations, how should the company make the communication strategy better to attract more costumers.
Keywords: On-line Store; Internet Marketing; Advertising; Marketing Communication; Communication Strategy

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Managerial Psychology and Sociology

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 1. 2010
Date of submission: 15. 5. 2010
Date of defense: 3. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/24141/podrobnosti

Files for download

Main text
Private file
Download
    Last update: