Analysis of Marketing Mix Tools in IPC PLAST, s.r.o

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti IPC Plast, s.r.o
Author: Straka, Martin
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Kozlová, Taťána
Opponents: Karásková, Hana
Thesis language: Česky
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza současného marketingového mixu společnosti IPC Plast, spol. s r. o. a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu dané společnosti.
Keywords: SWOT analýza; Nástroje marketingového mixu; Marketing
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in IPC PLAST, s.r.o
Author: Straka, Martin
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Kozlová, Taťána
Opponents: Karásková, Hana
Thesis language: Česky
Abstract:
Subject of this research work is to analyze the current marketing mix of IPC Plast, spol. s r. o. and proposition the recommendations for the creation of a new mix. The theoretical part discusses the concepts of marketing mix and describe its individual components. The practical part is to evaluate the marketing mix of the company.
Keywords: SWOT analysis; Marketing mix tools; Marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 11. 2009
Date of submission: 14. 5. 2010
Date of defense: 2. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/22869/podrobnosti

Files for download

    Last update: