Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Author: Dvořáková, Vendula
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Karásková, Hana
Opponents: Strašíková, Dagmar
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce je stručně charakterizovat podnik, provést situační analýzu, popsat současné využívání nástrojů marketingového mixu, zhodnotit je a případně navrhnout opatření k jejich zlepšení.
Keywords: PEST analýza; marketingový mix; marketing; distribuce; SWOT analýza; výrobek; cena; marketingová komunikace
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Author: Dvořáková, Vendula
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Karásková, Hana
Opponents: Strašíková, Dagmar
Thesis language: Česky
Abstract:
The goal of my bachelor work is the characteristic of the company , then I make situation analysis, describe exploitation of Marketing Tools, at the end I make the evaluation and purpose their improvement.
Keywords: SWOT analysis; PEST analysis; promotion; place; price; marketing; product; marketing mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 6. 4. 2009
Date of submission: 23. 4. 2010
Date of defense: 2. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/21373/podrobnosti

Files for download

    Last update: