Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Author: Procházková, Věra
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Karásková, Hana
Opponents: Šatková, Jana
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce je rozbor jednotlivých používaných nástrojů marketingového mixu ve firmě ESAB VAMBERK, s.r.o. a zhodnocení vhodnosti jejich užití. Dalším úkolem je uvést návrhy na zlepšení a případně možný způsob jejich řešení.
Keywords: komunikační mix; cena; marketingový mix; marketing; produkt; distribuce
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Author: Procházková, Věra
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Karásková, Hana
Opponents: Šatková, Jana
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this thesis is the analysis of particular used marketing mix tools in a chosen company, which is ESAB VAMBERK, s.r.o. and appreciation of its usability. The next task is to present amendatory suggestions and eventually way of solutions.
Keywords: communication mix; distribution; product; price; marketing; marketing mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 19. 4. 2008
Date of submission: 24. 4. 2009
Date of defense: 2. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20388/podrobnosti

Files for download

    Last update: