Analysis of Respondents in MML Research of Agentura Median

Thesis title: Analýza respondentů ve výzkumu agentury Median (pracovní název)
Author: Bohatá, Eva
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Bártová, Hilda
Opponents: Černá, Jitka
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat respondenty ve výzkumu Market@Media@Lifestyle, který prováděla agentura Median. Práce zkoumá rozdíly mezi respondenty vyplňující dotazník na internetu a v papírové podobě. V závěru jsou zjištěné informace shrnuty a navrženy doporučení pro další využití dat, zejména pro marketingové účely.
Keywords: respondent; dotazování; marketingový výzkum
Thesis title: Analysis of Respondents in MML Research of Agentura Median
Author: Bohatá, Eva
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Bártová, Hilda
Opponents: Černá, Jitka
Thesis language: Česky
Abstract:
Target of this dissertation thesis is analyze the respondents in the research Market@Media@Lifestyle, which conducted the Median agency. This work examines the differences between respondents completing the questionnaire thru the internet or paper form. There you can find the information summarized and proposed recommendations for next data use in future in the end of examines, especially for marketing purposes.
Keywords: Interrogation; Marketing research; Respondent

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 15. 10. 2009
Date of submission: 20. 4. 2010
Date of defense: 2. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/22186/podrobnosti

Files for download

    Last update: