Marketing research of restaurant

Thesis title: Marketingový výzkum restaurace
Author: Dinhová, Lan
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Mlejnková, Lena
Opponents: Zábranská, Hana
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce byla realizace marketingového výzkumu restaurace Thanh Long. Pozornost byla věnována teorii marketingového výzkumu a charakteristice etnické gastronomie. Na základě dotazníkového šetření byla zjištěna spokojenost se službami restaurace Thanh Long a byly navrženy návrhy na zlepšení.
Keywords: cestovní ruch; etnická kuchyně; marketingový výzkum
Thesis title: Marketing research of restaurant
Author: Dinhová, Lan
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Mlejnková, Lena
Opponents: Zábranská, Hana
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this thesis was a realization of marketing research of the restaurant Thanh Long. The attention was payed to the theory of marketing research and the characterization of ethnic gastronomy. On the basis of satisfaction analysis were made improvement suggestions.
Keywords: tourism; ethnic cuisine; marketing research

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Tourism

Information on submission and defense

Date of assignment: 22. 9. 2009
Date of submission: 15. 12. 2009
Date of defense: 2. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/21528/podrobnosti

Files for download

    Last update: