Marketing Communication Strategy of a Project for Physiotherapy Centre Herbita Company

Thesis title: Marketingová komunikační strategie pro projekt rehabilitačního centra společnosti Herbita
Author: Havlová, Hana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Hesková, Marie
Opponents: Kavalírek, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato diplomová práce zpracovává marketingovou komunikační strategii nově vzniklého relaxačního centra v Praze. Cílem projektu je vybudovat zařízení, které pomůže lidem uspokojit jejich nároky v péči o své zdraví a svůj vzhled a přinést jim chvíle relaxace a uvolnění. Cílem této diplomové práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii, která má v první etapě, před zahájením provozu, za cíl především informovat potenciální zákazníky o nově vznikajícím pracovišti, prezentovat jim nabídku jeho služeb a motivovat je k první návštěvě. V druhé etapě, krátkou dobu po zahájení provozu relax centra, jde o vybudování preference služby u zákazníka a soustavné připomínání nabídky služeb
Keywords: marketing; relax centrum; komunikační strategie
Thesis title: Marketing Communication Strategy of a Project for Physiotherapy Centre Herbita Company
Author: Havlová, Hana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Hesková, Marie
Opponents: Kavalírek, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
This thesis handles marketing communications strategy for the newly established wellness center in Prague. The project aims to build a device that will help people meet their demands in the care of your health and your appearance and bring them to relax and release. The aim of this thesis is propose a marketing strategy which is initially, before operation for primarily intended to inform potential newly emerging customers about new place, presenting them services offer and motivate them to visit first. In the second stage, a short time after the launch of relaxation centers on building a preference for customer service and continuous remembrance service offerings.
Keywords: marketing; relax centre; communications strategy

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 28. 6. 2008
Date of submission: 15. 4. 2009
Date of defense: 1. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20089/podrobnosti

Files for download

    Last update: